Welkom bij SPORTCLUB ROSWINKEL!

Afbeelding invoegen

Sportclub Roswinkel staat voor voetballen in een gezellige en vertrouwde omgeving.

Daarbij bieden we een breed scala aan mogelijkheden voor alle leeftijden. Onze Heren van het 1ste, 2de en 3de spelen op zondag, de jeugd speelt op zaterdag en we hebben nog een Dames 18+ team en een Heren 35+ team die op vrijdag spelen.
In 2022 zijn we onderdeel van het Drents Verbond geworden. In samenwerking met FC Emmen en Old Stars willen we een Walking Football team oprichten. Deze vorm van voetballen is sterk in opkomst en wordt veel gespeeld door voetballers van 60+.

Waarom zou je voor Sportclub Roswinkel kiezen?
  • Spelplezier staat bij ons voorop, zeker bij de jeugd
  • We hebben een mooi sportcomplex met alle nodige voorzieningen
  • We zijn een actieve vereniging met tal van activiteiten voor jong en oud
  • Onze contributie is de laagste in de regio
Ben je enthousiast geworden? Neem dan nu contact op met één van onderstaande contactpersonen of kom vrijblijvend langs. We zijn er elke dinsdag- en donderdagavond van 18.00 tot 21.30 en tijdens wedstrijden op vrijdag, zaterdag of zondag.

Junioren en Pupillen
Stefan Arends
06 3615 8290

Stefan Arends (tijdelijk)
06 3615 8290

Contact opnemen kan ook door het contactformulier in te vullen of door een mail te sturen naar info@sportclubroswinkel.nl

Volg ons ook op Facebook en Instagram!

Damesteam Sportclub "Roswinkel"

TRAINER / LEIDER GEZOCHT !

Het is ons gelukt. We hebben voldoende speelsters voor de 7 tegen 7 competitie. We spelen 4 of 5 keer op de vrijdagavond, in het najaar en het voorjaar. Nu zijn we op zoek naar een trainer (M/V) die als vrijwilliger 1 uur per week een training wil verzorgen voor onze enthousiaste meidengroep. Indien mogelijk ook iemand die als leider wil fungeren bij de wedstrijden. Aanmelden, of voor méér info, Frank Heemsbergen 06-22696808.

RABO  ClubSupport 2023.

De stemperiode voor bovengenoemde Club Support is weer ten einde. Alle stemmen zijn geteld en op een gezellige avondmeeting werden de te ontvangen bedragen aan iedere deelnemende club of vereniging medegedeeld:                                                              Onze club krijgt een bedrag van € 495,86 overgemaakt van de Rabobank. Gaarne willen we langs deze weg alle mensen hartelijk bedanken dat men op onze club heeft gestemd. Het bedrag zal een hele goede bestemming krijgen !

GROTE CLUBACTIE 2023:

Bekijk hier de trekkingsuitslag van 2023.

Afbeelding invoegen